Monday, March 29, 2021

Dearest

Dearest
By:Zachira
Published on 2015-05-13 by Gramedia Widiasarana Indonesia


Dear Yui, Kau ingat aku? Mungkin tidak, tapi aku mengenalmu. Meski tak pernah bicara padamu. Aku mengagumi sosokmu, tapi tak terlintas menjadikanmu milikku. Karena sahabatku pun memilihmu Dan memaksa kami berjanji atas nama persahabatan, tak akan mendekatimu. Cinta yang kami miliki membuat kami puas memandangimu dari jauh. Dari sudut di dalam sebuah gerbong kereta. My dearest Yui, Hidup tidak akan selalu mendukungmu. Keinginanmu tidak akan selalu terpenuhi. Dan dunia kadang tidak adil padamu. Saat itu, ingatlah pesanku. Tetaplah kuat, Tetaplah bersinar. Jadilah dirimu sendiri yang selalu aku kagumi. Ah bukan 'Aku', melainkan 'kami'. Ya... kami. Salam sayang, Yuuya & Toru

This Book was ranked at 18 by Google Books for keyword drakor anak sekolah.

Book ID of Dearest's Books is 3Lc8DwAAQBAJ, Book which was written byZachirahave ETAG "yJv/wq5C6n8"

Book which was published by Gramedia Widiasarana Indonesia since 2015-05-13 have ISBNs, ISBN 13 Code is 9786022519812 and ISBN 10 Code is 6022519810

Reading Mode in Text Status is false and Reading Mode in Image Status is true

Book which have "240 Pages" is Printed at BOOK under Category

This Book was rated by Raters and have average rate at ""

This eBook Maturity (Adult Book) status is NOT_MATURE

Book was written in id

eBook Version Availability Status at PDF is true and in ePub is false

Book Preview


No comments:

Post a Comment