Friday, November 27, 2020

Ther Melian: Anthology (Collector`s Edition)

Ther Melian: Anthology (Collector`s Edition)
By:Shienny M.S
Published on 2018-03-05 by Elex Media Komputindo


Ther Melian ? Anthology Kisah-kisah bertema kasih sayang yang tak lekang dimakan waktu. Berlatarkan Ther Melian, di mana cinta, persahabatan, kesetiaan, pengorbanan, kebohongan semuanya berpadu apik dengan sihir dan misteri. Buku ini akan mengajak Anda untuk sejenak berkelana ke dunia lain dan mengeksplorasi cinta dalam berbagai ragam bentuknya. Ther Melian Anthology disusun oleh para penulis berbakat yang bermunculan dari Ther Melian fanfiction contest dan ditambah dengan beberapa kisah orisinal dari penulis Ther Melian sendiri. Tak perlu cemas jika Anda belum pernah membaca serial Ther Melian sebelumnya. Buku ini memiliki pesan-pesan universal tentang kasih sayang. Baik kasih sayang antara kekasih, keluarga, maupun sahabat.

This Book was ranked at 7 by Google Books for keyword drakor alice.

Book ID of Ther Melian: Anthology (Collector`s Edition)'s Books is OrpSDwAAQBAJ, Book which was written byShienny M.Shave ETAG "lNlRi8AM/e8"

Book which was published by Elex Media Komputindo since 2018-03-05 have ISBNs, ISBN 13 Code is 9786020455594 and ISBN 10 Code is 6020455599

Reading Mode in Text Status is false and Reading Mode in Image Status is true

Book which have "314 Pages" is Printed at BOOK under CategoryJuvenile Fiction

This Book was rated by Raters and have average rate at ""

This eBook Maturity (Adult Book) status is NOT_MATURE

Book was written in id

eBook Version Availability Status at PDF is true and in ePub is false

Book Preview


No comments:

Post a Comment